- (minus) Renault

Har jobbat hela dagen idag, började vid 7 till halv 6. Därför det blev en lugn midsommarafton för mig igår men den firades doc med mycket trevliga människor, roliga lekar och bortsprugna hundar.. ha! Trevlig kväll alla fall.

När jag kom hem från jobbet idag skulle jag bara in till stan för att handla lite. Våran jäkla Renault säger jag bara. Fick motorstopp in till en rondell 2-3ggr innan jag kom iväg. Pinsamt! Jag var lugn alla fall men när jag tänker på det nu så fattar jag inte hur jag kunde.. haha! Bilarna bakom, undrar vad deras tankar var, KÖR DÅ! :P

A ja.. Nu är jag alla fall hemma och har lagat go mat. Laxhamburgare med egengjorda ugnsgrönsaker. Jag kan om jag vill :)


Mycket godare än vad det ser ut. Burgaren ser ju ut som en macka med alla grönsaker på.


Sen vad kvällen för mig vet jag inte än.. Funderar på att gå ut och fota lite när det är så fin solnedgång men risken är stor för att det blir Movie Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0