Sjukling vecka

Har varit sjuk nästan hela veckan medan familjen varit i Danmark och pojkvänen i Turkiet. Så har blivit mest soffhäng.


En osminkad vecka med film och soffhäng.

Kollade en eftermiddag på Never Back down. Den måste ni bara se! As bra film! Jag ska se den igen ;)


Men i fredags mådde jag mycket bättre så helgen har varit bra. Umgicks med Gabbi och Simon i Fredags och igår åkte jag till Ullared. Kom inte hem med en enda onödig pryl tror jag. Har det någonsin hänt när man varit där innan?? haha! Hittade en hel del saker faktiskt. I klädes väg blev det doc bara två Jackor och ett linne.

TV var där med för att spela in nya säsongen av Ullared. De frågade om jag ville vara med men tackade nej. Kul att vara med i TV men klarar mig utan att synas på Ullareds serien. hihi!

Idag har jag äntligen även kommit igång med min träning. Helt underbar känsla! Det blir det mer av :):) !

Men nu är jag trött... Så ska nog lägga mig en stund i soffan för att kolla Supersize VS Superskinny innan jag åker till Lägenheten och fixar lite. Ska bli kul. Ni får veta mer om det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0