REA

Hej hopp!
Rean började denna veckan. Åkte in till staden utan egentligen något hopp om att hitta något. Brukar inte hitta så mycket. Men jag blev lyckligt överraskad över hur mycket jag faktiskt lyckades att finna och få med mig hem. En mycket lyckad shopping-runda ihop med mammsen och Ida :)



Sen är det bara att passa på att vara i solen så mycket som möjigt nu. På lördag ska det bli den varmaste dagen hitills i Svergie (ryktas det om). Åh! Stek! Ledig och allt i helgen. Jobbar sista kvällen idag sen är det ledigt ända tll måndag. Första gången ledigheten lägger sig där den ska :)



Ps. Visar sen lite i olika outfits eller bilder av vad jag fyndat här om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0