Lugna puckar eller fullt ös

Tjoho!
Sitter hemma hos Robin och klunkar Cola medan jag väntar på att maten ska bli klar. Sedan tänkte jag kanske försöka göra mig iordning för att gå över till grannen som skulle ha lite fest ikväll. Carro har kompisar hemma från Malmö och Stockholm så skulle vara kul att träffa dem. Men tänkte ta det lugnt ikväll och köra all in imorgon :) .




Har jobbat mycket nu några dagar men igår kom Matilda (våran ferie-arbetare på jobbet) upp på jobbet och hade med sig massa smycken som hon hade gjort själv. Hon säljer sådant. Riktigt duktig. Så jag köpte faktiskt två armband i läder. Funderar på att köpa ett i pärlor med. Man kan få dem precis som man vill. Rekomenderar henne. Matilda Byström.


Mina två armband jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0