IKEA

Har inte tagit mycket del av det fina vädret och den underbara solen ännu. I fredags gPREMIÄRTavlaBredd: 140 cm Höjd: 200 cm  ick jag och Robin på IKEA hela dagen och handlade till lägenheten. Men det ångrar jag inte ett dugg. Blev väldigt nöjd med alla våra inköp. Och igår satt vi och monterade ihop en massa möbler och började sätta alla saker och så på platts. Jag tror verkligen det kommer bli jätte bra.
Hann alla fall med sol och bad i ca 2 timmar igår. Och jag blev ganska så röd. haha! Så det kanske bara är tur att man inte har varit helt rastlös i dagarna. Idag ska jag även få ta igen det. Ska bara åka ner till Willys och handla en tidning och och en glass sedan ska jag åka ut till farmors och farfars sommarstuga och bara va hela dagen. Åh vad skönt. De bjuder på middagen också. Så inga bekymmer! :)










Ikväll ska jag äntligen på gå på Eclipse med Sandra och tjejerna. Som jag vill se den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0