Vakna med The Voice

God morgon!
Kunde verkligen inte sova idag. Redan uppe. Brukar gilla att vakna med Vakna med The Voice och idag kan man verkligen säga att jag har gjort det. Hann till och med kolla lite på Funniest home videos innan. Så nu sitter jag och myser framför Vakna med lite rostade mackor och varm blåbärssoppa. Hoppas blåbärssoppen ska rensa upp lite i halsen. Tyckte jag hade lite ont i halsen igårkväll och nu på morgonen vaknade jag med värsta ont. Har bett till Gud att inte bli sjuk. Vill verkligen inte bli det just nu. Hoppas det bara är någon snabbt överkomligt. Får ta ett lugnt pass på skidorna idag.



Vaccineriet igår verkar också gått bra. Tar det på Tisdag så nu blir det Thailand helt säkert. Får bara inte hamna på sjukhus men de ska jag la klara av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0