Vaccination innan resan

God morgon! Sitter nu och laddar med frukost inför dagens händelser.
Nu vid 11 ska jag ringa Vaccinationsmottagningen. Måste vara väl skyddad nu när vi ska till Thailand. Har bara ett litet problem, man ska egentligen vaccinera sig fyra veckor innan man åker, men nu är det bara två kvar. Så hoppas verkligen de kan lösa det. Annars vet jag inte vad!
Sen är det skoldags igen. Engelska som står på schemat idag. Engelska har aldrig varit mitt starkaste ämne men nu för första gången tycker jag faktiskt det är kul. Kort i taket! Det dumma är bara att lektionen är mitt på dagen. Så nu innan kommer jag nästan bara hinna gå med hunden, och sedan efter går det inte någon buss för ens 15.45 hem och då är det bara hem och äta och sedan ladda för skid och fotbollsträningarna. Kommer också vara uttagning efter fotbollen idag vilka som kommer att få åka och spela på Hyvelcup imorgon (En cup i Bodafors). Tror doc inte jag kommer få spela då jag bara har börjat träna fotboll i två veckor nu. Men annars blir det en kväll på läktarn imorgon. Trevligt det med.. Men ännu roligare på plan.


Hittade min blå tröja idag. Var länge sedan jag hade den - Från Carlings.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0