Ny mobil

Äntligen har jag beställt en ny mobil. Det var på tiden. Okej den andra gick sönder för en och en halv vecka sen men det är svårare än vad man tror att inte ha någon mobil. Men nu kommer den andra inom tre dagar på posten. Ville inte ha någon jätte dyr grip så det fick bli en Sony Ericsson C901. Men det känns bra. Bara det att jag fick välja en rosa mobil istället för en svart (som jag först var inne på) pga att den var dyrare. Hur kan någonting bli dyrare bara för att den byter färg? Så sjukt!


Svart Vs Rosa


Kom för en stund sedan in efter en liten tur med hunden. Blev ingen lång runda. Varken jag eller hunden tyckte det var något skönt att gå i denna kylan (-15). Så fort jag kom in med hunden tog jag mig lite mat och en kaka som jag bakade på förmiddagen. Bakade och lagade mat igår med. Har kommit in i ett bakstimm.


Får ta en bild från när jag var ute med hunden igår kväll.

 
Hallongrottor igår och faktiskt "nyttiga" Choklad crisp kakor idag. De smakade inte ens nyttigt. haha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0