Majskolv / Majskorv?

Sitter och väntar på att min majskolv som jag håller på att koka ska blir klar. Men när man väntar på något gott.. går det segt! Fresten det heter väll majskolv eller är det korv? Ne.. Va fasen! Vad heter det?
A ja, när majsen är klar bär det snart av till skolan för engelska lektion.

Just det ja. Igår var jag på min första danslektion med. Street/funk. Det var jätte kul! Definitivt något jag kommer hålla kvar vid.


(Ej min dansgrupp på bilden)


Min mobil har inte kommit än.. gud vad jag väntar.. Vill kunna messa och ringa mina vänner igen.


Ps. Idag hade jag faktiskt tagit lite bilder jag tänkte lägga in. Men som vanligt går det aldrig min väg. När jag nu skulle uppdatera dem såg jag att jag hade glömt sätta in minneskortet i kameran. Underbara tankspridda Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0