Fotografering

Godmorgon!

Sitter nu i Malmö och äter vitlöksbröd till frukost, varit här sedan fredags.

Vi kom sent i förgår kväll då vi bara kollade utröstningen på Lets dance innan det blev raka spåren ner i bädden. Sov riktigt dåligt den natten. Men var ändå snabbt uppe klockan 8:a lördag morgon. Skulle åka och fotas lite.
Blev en riktigt kul dag med två fotograferingar med två underbara människor. Mickie (fotografen) och Sandra (Make Up artisten). Så nu väntar jag bara på resultaten. Ska bli kul att se. Tack för en jätte bra dag!

Jag och Carro skulle egentligen ut på kvällen sedan.. Men inte. Hon hade fått bihålsinflamation - Du får krya på dig tjejen. Så har inte hunnit träffa henne än. Tråkigt. För vet inte om jag hinner nu heller. Måste nog åka här ifrån ganska tidigt idag ändå pga den jäkla snön som vägrar sluta falla. Jag som har tjatat efter en bra vinter år efter år, men finns det inget mellanting? 

Bilder kommer sen.. som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0