Kan inte sova

Inatt har jag verkligen sovit skit dåligt och jag gick upp och satte mig i tv soffan redan vid halv 5. Det var inte ens lönt att försöka mer. Så har suttit här nu och pluggat engelska glosor vid 5 på morgonen. Normalt!
Men nu skippar jag glosorna för lite Vakna med The Voice.

Igår fick jag en hel del gjort i min dag. Jag var på arbetsintervjuInter Sport i Eksjö. Gick okej. Sedan var jag ute med hunden, pluggade på trafikskolan och skrev på svenskan. Men det blev ingen träning. För när jag gick hem från Trafikskolan halkade jag och slog i bakhuvudet. Så ingen träning för mig. ska försöka hålla igång lite extra idag istället. Något mer som jag ska göra idag är att slumpa det långa håret och göra slingor om jag hinner. Vill inte ta bort det men det är ett måste nu. Vet ändå inte hur bra det hade blivit med det långa håret i Thailand. Hoppas på att de är duktiga på löshår där. Hoppas på en ny lång friss då.


Bara jag och våran gofiga hund uppe så tidigt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0