Nystart efter nyår

Såg att jag visst inte skrivit en viktig sak på min blogg här nu. Att efter nyår kommer det bli andra bullar med bloggen. då ska jag lägga ner mer tid på den än vad jag gör nu. Är sugen på att skriva ibland men har sagt till mig själv att det blir nystart när det nya året skålas in :)
Har fler nyårslöften än detta men detta är alla fall ett av dem.

Nu sitter jag vid frukost bordet och skämmer bort mig själv med nygräddade våfflor och te :) . Gjorde egentligen till Robin också men han var visst väldigt trött idag så han missar nog den lyxiga frukosten.



Nu ska jag testa min nyårs outfit och se vad det är som måste köpas till för den sista finessen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0