Photoshoot för REACT

Igår blev det en heldag i Jönköping. Var och fotade höstmodet för ett modereportage för tidningen REACT. Första plåtningen på länge. Var lite nervös först men när jag väl stod där framför kameran släppte det och det var hur kul som helst. Och riktigt trevligt team att jobba med. Fotografen Robert Larsson, Make up artisten Elina, assistenten, och de andra modellerna. Tror verkligen jag ska börja nu igen.
Ni får ett litet smakprov här med behined the scenes bilder så länge. Lägger ut de riktiga bilderna så fort de kommit. Tidningen kommer ut först om tre veckor.


Elina gjorde alla modellerna riktigt läckra. Jag och Sandra med våra ruffsbollar..


Sandra in action


Höll oss ute och fotade vid vattnet så länge vädret tillät.


Jens


Jag och Sandra


När jag sedan kom hem på kvällen skrek magen efter mat. Jag och Robin stekte oss några hamburgare så fort jag kom innanför dörren. Sedan var det dags att reda ut den underbara tupperingen på huvudet. Balsam, Balsam och åter Balsam.. haha! Men det gick faktiskt lättare än vad jag trodde. Balsam kan vara en magisk produkt ibland. Och efter allt slit var det bara slöa och mysa i soffan med en film.
En mycket Lyckad dag! Längtar nu bara efter att få se resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0