Kräftskiva nr2

I lördags var det dags för nästa kräftskiva. Den ägde rum hemma hos oss. Det var vi och fyra familjer till.


Det knäcktes och sögs..


Jag fick den största kräftan mina ögon har skådat.

Efter maten var det dags för älsklingen att att dra fram guran och spela och sjunga för gästerna.



You are great!

Johannes: -Jag har hört honom på internet och så innan och tyckt han var bra, men jag trodde inte han var så bra!        (Live is the best)


Efter det skulle vi egentligen åkt ut på Issas 30års fest (maskerad). Hade varit riktigt kul, men de höll kvar Robin för länge så vi blev så trötta att det blev raka vägen till sängen för att slockna på 2 röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0