Isadora nagellack

Kan inte lägga in några bilder när jag är hos Robin än. Datorn installerar inte mina drivrutiner till telefonen, och kameran har jag inte nappat tag i från Elin än.



Var och betade av lite av staden ihop med Malin innan. Blev bara handlat på rean faktiskt och lite till lägenheten. Känns bra :) .

Detta nagellacket från Isadora var ett av dagens fynd. Mulberry Wine. Riktigt snygg till höstens alla burriga koftor och kläder. 

Ni får se det andra sedan då jag inte hittar några bilder på det på internet.

På tal om Isadora. De har fått ett nytt lack som ni säkert hört om. Grafitti nails. Man målar bara på över ett lack man har innan och efter 4 minuter så blir det lite spräckligt som ett mönster.
Ritigt häftigt tycker jag. Är så sugen på att testa men idag fanns inte längre svart kvar som jag är ute efter.
Hoppas verkligen det funkar då kan man ju hitta på massa av olika och roliga kombinationer. Någon som testat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0