Bloggen är tillbaka

Hejsan! Vet att jag inte skrivit här på ca två veckor. Har haft så mycket annat för mig och sedan viste jag inte vad jag skulle skriva när tiden började rinna iväg. Vill lägga in bilder från veckorna som gått men tyvärr har jag glömt min kamera hos Elin. Ska hämta den så fort jag kan sen. Så länge får ni några bilder från mobilen..


Party Party!



Inte glömt mig hoppas jag.


Har hunnit med lite träning med mellan alla fulla varven! Vilka två vekor :D


Sen måste jag säga att jag har tappat stinget lite. Jag som alltid har varit så duktig på att laga mat och baka. Men nu har jag misslyckats med ca 3 av 4 grejer på bara några dagar. Gör torr kladdkaka, tar för mycket socker i kärleksmumsen och här på bilden gr jag bomber av tacobröden. Hur lyckas man? haha!


Ja mer bilder än så var det nästan inte på mobilen. För mycket ego annars. Men nu är jag tillbaka på bloggen igen alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina tacobröd

2010-09-01 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0