Krasslig

Det blev ingen fotbollsträning för mig igår. Kände att jag var sjukt trött hela dagen men inte trodde jag att det skulle vara feber.. Men mådde bättre redan på kvällen men vaknade med lite ont i halsen idag istället. Var väll det som var på gång. Men det är bara att ignorera. Ikväll blir det träning för hela slanten.
Jag var alla fall på dansen igår. Ska träna på den imorgon som bara  den så ska jag försöka kunna vara med på uppvisningen lördag.
Istället för träning blev det promenad med hunden i Parken.


Fullt ös på den sista konstsnön.


Nästan så att man fortfarande kan åka en sista runda i spåret.




När jag såg denna skylten igår på min runda blev jag lycklig. Kände verkligen löparkänslan i kroppen utan att löpa. ha! Så när jag gick där och följde skyltarna bestämde jag mig för alla lopp jag ska springa i sommar. Jag älskar att springa. Så nu ska jag beta av ett efter ett med anmälningar. Så länge det inte krockar med några matcher då. Men om det ligger på en träning? Undrar om det är ett okej frånvarande från träningen om jag ska löpa lopp? Hmm.. Får prata med tränarna om vad de säger. Hoppas det är okej alla fall. Det är ju bara någon träning vi pratar om i sådana fall.


Just det ja. En sak till jag gjorde igår. Jag gjorde egna piroger utan köttfärs. Låter kanske inte som piroger men gu vad goa de blev. Ska lägga upp receptet.







Nu ska jag strax gå ut med hunden när min hårinpackning är färdig. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0