Snö?

Vad är det jag ser idag när jag vaknar?!! Snö! Det är inte sant! Och det snöar för fullt! Det här gillar jag verkligen inte. Det ska ju bli vår nu! minst 15 plus varje dag.! Kom igen nu våren!

Har fotbollsträning ikväll och då måste snön ha försvunnit! Vad händer annars? Vi har ju seriepremiär i helgen och allt. Men det löser sig la alltid. Eller la! Det gör det!
Innan träningen ska jag på dansen. Missade förra veckan så ligger lite efter.. Men det ska jag nog komma ifatt. Vi ska öva med de mindre idag. Ska ju spela upp på Lördag. Men jag tänkte inte vara med. Men ska nog gå och kolla alla fall. Har varit en riktigt kul dans period :)




Försöker lägga upp en bild men det funkar inte. Ska se om det går att lägga upp den själv i nästan inägg. Bara en dagens outfit med min nya skjorta i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0