Påskmiddag

Nu är påskmiddagen med släkten avklarad. Mycket mycket god mat och trevligt sällskap. Det började pratas om New york. Eva som var väldigt sugen. Och Katarina har varit där några gånger innan så hon skulle kunna guida oss där. Skojar ni om det inte hade varit fel! Jag vill verkligen åka dit! Men det får vi se när, om det någonsin, blir av. Men det hoppas jag. Om jag får bestämma går det igenom. Jag är inte den som bangar om man säger så. Men nu ikväll försöker jag få tag i Carro. Hon är hemma över Påsk. Måste umgås med henne. Länge sen nu. För länge sen till och med. Har varit dålig på att resa ner till skåne delen den sista tiden. Får ta det snart med.
Men inte denna helgen. För imorgon blir det utgång. Vetlanda börjar hettsa. Både UP och Hotellet öppet imorgon! Vad händer? haha! så imorgon blir det girlsen, shotten och dance all night long! I Like a lot!


Today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0