Påskafest!


We at the Dancefloor !


Igår var det verkligen en super kväll. Hade verkligen jätte kul hela kvällen. Flickorna lyfter verkligen vem som helst. Ni är underbara <3
Började med middag hos Thea. Taco (som alltid :)), men ingen kladdkaka denna gången utan det var nya bakelser på schemat. Gabbi som hade varit hemma fru (gilla). Hittar säkert några bilder att lägga ut sen. Är ju dålig på detta med att ta kort nu mer.
Efter maten åkte vi ut på Landet i Myresjö och fortsatte festandet med fler underbara flickor. Kortspel "Heja Morton!", och vild dans vid Sandras bar. En egen bar skulle man ha.
Snart skulle vi nu till hotellet bara ta oss förbi en förfest till hos Sandell. Där jag och Hanna försökte bevisa något som jag inte tror vi lyckades så bra med. haha! Hur starka var vi.
Men nu var det dags för Hotellet! Oj vad kul jag hade. Klackarna i taket! Och min sprit fick jag tillbaka av polisen efter. Hur sjukt är inte det! Underbar kväll på alla vis! Tack alla som gjorde den! :)

Somnade snabbt och gott när jag kom hem sen. Mm.. Men nu är jag på topp igen och det återstår faktiskt att se vad dagen har att bjuda på. Mycket Påsk godis alla fall. Har fått tre ägg med massa godis.

Och så kommer Robin hem från Tyskland idag. Yey! :) Mys på det.



Och en sak till som gör mig mer på topp är att morfar är tillbaka hemma från sjukhuset. Feels so good.
Krya på dig ordentligt nu morfar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer det fler bilder från din thailandsresa? :D

2010-04-04 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0