Långfredag

Ja ha.. Då var det den Låånga fredagen. Hitills har jag inte kännt av att den varken är kort eller lång. Har varit och städat nu på morgonen som vanligt hos Ullrika. Tänkte jag skulle ut och joggat en sväng med nu innan vi ska på Påskmiddag hos farmor och farfar men det har inte blivit av. Har suttit här istället. Men får la se om jag hinner efter sen. Så som sagt ska vi snart på Påskmiddag hos farmor.. Mumms.. Och så kommer vi naturligtvis få ett var sitt Påskägg :P . Så jag tänkte jag skulle göra mig iordning för det nu. Har ingen aning om vad jag egentligen ska ha på mig men ska försöka hitta något lila - Påskens färg. Målade naglarna lila nyss med så.




Igår övningskörde jag för första gången på trafik-skolan med. Det var på tiden. Men hon sa faktiskt att jag var jätte duktig och vi har redan satt ett datum för när jag ska ha det i handen. Känns fint. Men är orolig att jag kommer bli väldigt bortskämd och lat när jag tar körkort. Men det är väll då det gäller att kunna styra sig själv. ha!


Nu hittade jag min lila t-shirt från Monki (har jag inte haft framme på länge) ihop med mitt nya halsband som jag hämtade i onsdags innan dansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0