Alla dagar jag missat + dagen

FREDAG

Städning hos Ulrika


Promenad med hunden

Up utgång


+ Grattis till Thea som nu får köra bil hur mycket hon vill!

GRATTIS ! :D


LÖRDAG

Mys med Robin framför One Tree Hill


Modevisning i Gallerian i stan
Hemmakväll med familj och uppladdning inför seriepremiären


SÖNDAG
Kolla på F17 (syrran) som vinner med 3-1
Seriepremiär som vi vinner med 10-2 :D

MÅNDAG
Skola
Plugg
Huvudvärk
Träning


IDAG
Har pluggat hela dagen. Men det är inte så farligt när man kan sitta ute i solen. Extra plus att jag hittade min favorit glass i frysen. Solero :) .


Plugg funkar bra ihop med sol och glass

Och nu ska jag strax åka in till skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0