Visning

Viningen för Plattången igår på Två Rum var verkligen toppen. Jag trivdes som handen i handsken. Vi blev stylade och fick testa produkterna själva och hade väldigt trevliga timmar där mellan 18-21. Vi kunde naturligt vis inte åka därifrån utan att köpa någonting. Det är det som är farligt. Så det blev nytt Shampoo, balsam, Plattången (som också gör sjukt snygga lockar), En nesesär med Hårfön, Shampoo, Balsam, Värmeskydd, Balsamspray, Glansprodukter och sedan fick vi smink, en DVD och en jätte bra värme väska till tången. Perfekt om man har med sig den när man har med sig den någonstans och inte vill lägga den brännhet i väskan.


Ska testa dessa till Håret nu från Bed Head. Haraldrig blivit besviken på deras produkter förut så det blir jag nog inte denna gången heller.






När jag kom hem sedan kom Carro förbi. Vi gjorde Taco och mös och pratade. Tyvärr hann vi inte med så mycket men vi får ta igen det så mycket vi kan på söndag innan hon åker hem igen.



Idag nu ska vi upp till Mormor och Morfar och fika och släppa ut deras kossor. Jag vet. Bonnigt värre men de blir glada om man kommer och det är faktiskt trevligt att träffa hela släkten.
Så fort vi är klara där ska jag, Mamma och Ida in till stan och kolla lite. Måste hitta en sjal att ha över min balklänning 30maj. Och en bikini är vekligen en prio nu. De andra jag har sitter inte alls så som jag vill just nu. Inte underdelarna alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0