Valborg

Igår var det ju Valborg. Vi var några tjejer som åka in till stan för att grilla. Jag kände typ ingen när jag kom dit men det var riktigt trevligt folk. Vi grillade och spelade WII och hade bara trevligt.




Mich innan vi skulle åka


Sedan på kvällen kom Robin och Berggren och hämtade mig där. De skulle till Ekbacken först men de var tvungna att köra hem mig först. Men när de sedan skulle släppa av mig lyckades jag istället få med Robin in till mig. hihi! Myspys.



Idag har jag gjort en fotbollsträning igen. Alltså jag tycker att det är så sjukt kul! Love it! Ska börja träna oftare nu alltså. Efter det käkade vi sallad från pizzerian. Deras sås är så sjukt god. Ge mig receptet! hah!
Resten av eftermiddagen och dagen har jag och Ída bara slöat. Åkte ner till kiosken och handlade godis, glass och skvallertidningar och satt och myste med det i solen. Underbart! sjukt varmt där det är lä med. Så nu kommer brännan som bara den. Yay!
Var ju inte Talang på TV ikväll. Synd. Jag tycker det är as bra. Men vi tog och kollade på CSI och Rambo istället. Minst lika bra måste jag säga.

Imorgon måste jag upp tidigt igen. Jobbigt värre. Men farfar fyller 70 så vi ska fira honom. Åka och fiska och ha en trevlig ute dag ihop med släkten. Han älskar nämligen jakt och fiske. Kommer tyvärr inte kunna stanna så länge i och med att A-laget spelar. Får inte missa den matchen.

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort på Asos kläderna här på internet. de har så sjukt mycket snygga kläder! Ge mig pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0