Uppe tidigt igen

God morgon! Fattar inte varför jag inte kan sova länge längre. Men det går bara inte! Så sitter här med en härlig fruksallads frukost och tittar åter igen på kläder på Asos. Jag blir galen. Det är så snygga kläder där. Fick reda på här om dagen med att man kan beställa där ifrån utan tull avgift. Så det rekomenderar jag verkligen.
www.asos.com


Ska börja göra mig iordning om en stund här med. Ska ju på 70 års kalas ju. Frågan är bara vad man ska ha på sig när vi ska fira honom när vi ska fiska och så. Man vill ju vara fin men man vill inte skita ner de finaste kläderna heller. Svårt. Och så är det kallt på morgonen nu och sedan blir det jätte varmt i efter middag. Hmm.. Får nog ta med mig omgångar.


Ps. Carro ring mig! Får inte tag i dig. Hittar inte min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0