Trött

Nu har jag gjort ett halvdant bildspel alla fall. Men det får va så nu. Jag orkar bara inte sitta vid datorn mer. Jag blir helt trött i huvudet bara av att kolla in i den nu.

Så jag får säga godnatt redan nu. Får skriva upp stöd ord och så imorgon bitti. Får gå upp tidigt och strunta i att göra mig iordning så mycket. Jag ska ju ändå göra mig festfin inför alla på kvällen sen.





God natt
sedan när ni ska lägga er. Puuh! Får ångest om jag lägger mig och inte är klar nu men jag kan inte tänka klart nu. Ne e. Nu skiter jag i det. Jag måste låta det gå som det går någon gång och inte förvänta mig så sjukt mycket av mig själv hela tiden. Det kommer gå skit bra!

God natt, Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0