Solglasögon

Jag gjorde något riktigt bra idag som inte är likt mig alltid. Jag struntade faktiskt i bikinin. Okej jag la undan den till imorgon men jag ska nog inte gå och köpa den faktiskt. Jag vill nog ha en blommig istället. Jag har ju alla fall en ny. Men solbrillorna blev det alla fall. Gillar dem skarpt. Jag som använder så mycket rosa kläder med. De passar mig perfekt.

Nu sitter jag med religion igen. Känns som jag alltid sitter med det. Men jag gör ju så lite varje gång. Jag måste ta tag i att lite bättre. 25 dagar kvar till betygen sätts. Det ska jag fasen orka med!!

 Någonting sådant är det jag vill ha. Denna är faktiskt inte fel alls!
Jag tror jag ska beställa den nästan. Svårt att beställa bikini men jag tror jag ska göra ett försök i alla fall.



Jo en fråga till. Vad ska ni alla önska er i studentpresent? Saker att flytta hemifrån ska jag önska mig men vad typ. Tallrikar och glas och så. Men mer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer nog också önska mig lite egna boende grejer till studenten.. Däremot kommer jag också få pengar till en bärbar dator, så det skulle kanske va nåt. Fast de flesta har redan det kanske :p

2009-05-11 @ 17:24:02
Postat av: elin axelsson, sävsjö

den har jag (: den är riktigt snygg (: speciellt på oss som blir niggers /; ahah !

2009-05-11 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0