Slut

Nu är det slut. Och Robin har inte kommit ännu så hinner skriva ett till innan det drar ihop sig för sängen. Sitter och kollar runt på tradera. Varför köper man inte mer saker där asså? Man kan ju hitta värsta fynden. Det ska jag nog börja göra. Sitter även och kollar på massa prenummerationer på olika tidningar. Älskar ju alla dessa mode och hälso tidningar som finns. Bode börja prenummerera, jag skulle nog tjäna på det i slut ändan, istället för att hela tiden köpa dem en och en. Men det är ju kul att variera tidning lite.

Men nu kanske jag ska göra mig iordning i alla fall så kan jag ligga i sängen och se lite söt ut när Robin kommer. hihi!



God natt med er! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0