Sliten

Asså jag är faktiskt seg idag. Jag brukar inte märka av när jag festat dagen innan men idag känns det till och med lite. Kände inget på morgonen men nu så. Men det är absolut inte värre än Robin. Han ligger ännu. Lämnade lite frukost till honom på sängen innan. Den slukade han upp och sedan somnade han om. Och där ligger han ännu nu. Jag har till och med hunni äta lunch också nu. Men snart får jag dra upp honom nu för om 30min börjar A-lags matchen och då kanske han ska ha ätit innan om han inte ska vara helt död! Om någonting nu hjälper på honom idag. hihi!


Sitter sliten framför datorn och väntar på att min kära Robin ska åtminstonne blinka snart. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0