Skolan

Är i skolan nu utan att jag behöver va det. Kunde haft sovmorgon till klockan halv 2. Det är så kul när man kommer till skolan och lektionerna är instälda hela förmiddagen. Så nu får jag fördriva tiden här med plugg. Ska ha föredrag om Anorexia vid halv 2. Lite nervös faktiskt. Ska ha för hela klassen. Hoppas det blir ganska bra alla fall. Känner mig inte riktigt så förbered som jag hade velat vara. Även fast jag haft så lång tid på mig. Men jag blir nog aldrig nöjd.



Efter skolan ska jag ner på stan och kolla smycken till balen, det är dags nu. Det är på lördag. Glöm inte att komma och kolla. Jag går klockan 16.15. Och så måste jag fixa ett läppstift och nya batterier till min kamera. Kommer bli massa fototagande nu så känner att den behöver fräshas upp.

Kommentarer
Postat av: debbie

Anna. Så enormt stolt jag är över dig att du ställde dig inför hela klassen och höll ditt föredrag! Asbra! Så bra att du kan prata om det! Du är grymt stark och det beundrar jag dej för!! Du är en underbar tjej Anna!! <3

2009-05-28 @ 17:15:40
URL: http://debba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0