Sjukhuset

Hej hopp! Myskvällen igår med Robin blev som den blev. Vi hann kolla på Robinson och lite av Eurovision sedan bar det av till akuten. Hans lillebror hade slagit upp ela läppen och var tvungen att sys. Därför jag inte kunnat uppdatera någonting. Kom hem inatt vid halv 2. Men hoppas att han inte får ett allt för hemskt ärr där sedan.
Men jag tycker alla fall rätt låt vann på Eurovision. Visst jag hann inte höra så många men den var alla fall bra. Och våra grannar också ju.

Så nu har vi sovit ut idag. Ätit frukost till filmen vi egentligen hyrde till igår. The day of the dead. Fast den var kass. Brukar gilla sådana filmer annars. eller alla fall 28dagar senare och 28veckor senare och så men denna var skit.
Nu ska jag snart upp och kolla på B-laget. Sis spelar. Ska bli nice.


Kass

Mycke bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0