Robin vakna

Sitter och väntar på att Robin ska vakna. Börjar bli väldigt sugen på frukost nu och så vill jag hinna se filmen som jag hyrde igår innan den ska tillbaka. För vi hann inte se den igår för vi skulle köra Kidde och en kompis till honom till stan. Men det var trevligt. Hans kompis där hade kanske en bil som han kanske kunde fixa till oss att ha på balen. Det börjar bli ganska akut om man säger så. Min baldejt är inte så bra på att ta tag i det.
Vi började kolla på en annan film sent igår sen. Wallander - Hämnden. Jag somnade ifrån den så kan tyvärr inte säga om den var bra eller inte. hihi!

Men nu ska jag gå och störa Robin i hans Beauty sleep lite. Kanske han kliver upp lite snabbare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0