Ren och fin

Nu är jag duschad, ren och fin. Härligt. Nu ska jag sätta mig och sätta ihop hela bildspelet till föredraget imorgon. Det är om anorexia nervosa. Men tror det ska gå bra. Är bra på att improvisera nu mer.


Precis innan jag skuttade in på badrummet och duschade och lyssnade på hög musik.


Gabbi var och färgade håret idag. Vill så gärna gå över till henne en sväng och se hur det blev men jag hinner verkligen inte. Skolan är sorglig ibland. Men tänk vad skönt när jag gjort det sedan. Det är så jag måste tänka. Men jag är nästan säker på att det blev snyggt Gabbi. Allt klär en skönhet vet du väll. Men jag kommer springa och leta upp dig direkt på bussen imorgon.
Ne he. Nu ska jag plugga! Ska! haha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tycker din blogg är suverän! / R.

2009-05-14 @ 21:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0