Religion

Sitter och pluggar som vanligt nu, de sista veckorna innan betygen sätts. Fast i skolan idag. Håller just nu på med religionen. Men jag är alla fall lite bättre på att plugga i skolan. Är hos Rhode nu. Sedan är det alla fall bara en lektion kvar. Skulle gått ner på stan efter skolan och träffat syster min. Hon ska klippa sig där idag, men om det är detta skitvädret så struntar jag nog faktiskt i det. Då åker jag hem istället och lagar lite mat till Mamma och henne till de kommer hem. Mamma tycker visst jag hjälper till för lite hemma fick jag höra idag. Så får la göra något för henne.

Ikväll ska jag försöka pallra mig iväg till gymet och när jag åker där ifrån tänkte jag ha med mig Robin hem. Mysa lite.

Hade möte med Birgitta idag igen. För en gångs skull kände jag verkligen att det gav något och hon var bra. Hoppas på att det kommer fortsätta så. Hon fick mig faktiskt mer motiverad. Så skönt.

Nehe, back to Plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0