Redan paus

Så länge orkade jag plugga nu. Fick ett nytt ryck nu och kända att jag måste fixa till det ordentlige på mitt rum. Slänge massa gamla saker och så. Samtidigt som jag gör det kollar jag runt på massa bloggar för att få lite inspiration om mode och sådant. Hittade sådana dära frågor som jag tycker är kul att svar på ibland. Så här kommer några.

Favoritgodis: Djungelvrål, sura flaskor, gräddkola
Coolaste stad du har besökt: Barcelona
Action eller Skräck? Gillar faktiskt bägge
Ville bli när du var liten: Kriminalare/skådespelare
När fick du din första kyss: På snurraflaskan leken
Hur var du i Högstadiet/mellanstadiet: Super idrottaren som aldrig kunde sitta still. Var alltid ute med kompisar eller tränade eller var ute. Nästan aldrig hemma.
Vad är du beroende av? Mode, modeller - för tillfället
Dagens roligaste händelse: Att jag vaknade upp med underbart långt snyggt hår.
Dagens tråkigaste händelse: Att jag missade bussen och fick stå och vänta på ny skjuts i ösregn.
Dagens humör: Peppad
Vilka tv-program följer du? One Tree Hill, Gossip Girl, Du är vad du äter, Girls of the playboy mansion, Robinson, Talang
Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon och att jagnog faktiskt är en trevlig person att umgås med.
Vad gillar du minst? Ställer alltid för höga krav på mig själv så blir aldrig nöjd.
Vad är det roligaste du vet? Sport, shopping, umgås, fota/fotas
Hemlig hobby? Korsord, jag är värsta nörden egentligen.
Något vi inte vet om dig? Jag kan TV panelen nästan utantill. Kollar den varje morgon.
Vad ångrar du? Att jag aldrig kan vara nöjd.
Vad önskar du? Att studenten, sommaren och Hösten kommer vara underbar.
Vad gör du helst en vardag? Är det sol så sitter jag gärna i solen med någon vän.
Vad gör du helst en lördagskväll? Grillar med några kompisar och sedan fortsätter ut och dansar tills man inte orkar mer.
Vad har du mest av i din garderob? Trosor. Har hur många som helst. Samlar nästan.
Drömjobb? Frisör och MakeUp artist i Hollywood eller Hollywood stjärnan själv. haha! Eller Designer.

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0