Pluffs

Äh jag skriver ett inlägg till. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem. Åka ner till affären och köpa GLAMOUR och frukt. Måste läsa den tidningen en gång nu. Var länge sedan och det kommer bli mycket lättare att veta om jag ska välja prenummerationen på den i ett år då eller Godie Bagen. Vad tycker ni?
Och frukt är jag sjukt sugen på nu. Hade ingen när jag kom hem idag. Och för en gångs skull är det inte jag som ätit upp all. haha! Frukt och man är vad jag är. Älskar frukt!


Jag nu sliten efter gymmet. Dragit på mig mina sköna myskläder.


nehe, nu ska jag fördriva tiden med att kolla runt på lite bloggar här på datron till mamma kommer. Är så slö just nu att jag inte ens orkar ta promenaden ner till affärn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0