Pappa och hunden

Mmm.. Nu har jag njutit av fruktsallad och kollat på One Tree Hill. Missade ju det i söndags så fick kolla på det nu. Hade spelat in det.
Blev ingen solning idag heller. Jag orkade helt enkelt inte. Imorgon får det bli. Har ju bara en lektion på onsdagar som är en fotbollsträning så då borde jag absolut orka sola efter det. Det är ju inte jobbigt direkt. Ganska skönt att ligga och njuta i värmen med lite Rix FM en stund. Nu ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på mer? Plugga som vanligt. Men seriöst. Jag pallar inte! Några immar om dagen får räcka annars har man för mycket. Tror jag ska lägga mig och antingen kolla på CheetahGirls (den nya filmen) Någon som sett den? Eller så ska jag kolla på House om tio min. Det blir det nog. Kan ju kolla filmen efter om jag orkar. Har inte tvättat bort sminket eller någonting ännu heller så.

Tänkte bara visa det jag köpte här om dagen. Hade inte tagit någon bild då.


Skjortan jag hade på mig idag. Kommer bli ett mycket använt plagg i sommar känner jag.


 

ghd Radiance set
Denna plattången med dessa sakerna till + en stor necessär med massa prylar var det vi köpte på visningen ihop med mina Bed Head produkter. Jag är hur nöjd som helst med plattången. Den är helt underbar. Klart värd pengarna. Ett absolut tips.


 



Min pappa säger att han inte gillar våran hund. Det är bara det att det lyser igenom till 1000 att han gillar den väldigt mycket. Det är bara för att han inte ville ha någon från början. Men vi andra i familjen gick imot. Och nu kan han inte erkänna att han gillar den. Kolla bara på denna bilden. Säger inte den allt!


Idag tog han till och med henne ut till sommarstugan. Bara han, hunden och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0