Matchen

Jag och Emma cyklade till Myresjö för att kolla på Juniorlaget. Det var riktigt skönt väder så det gjorde vi helt rätt i. De förlorade tyvärr med en del men det var inte rättvisst alls. De hade det mesta, speciellt första halvlek. Siffrorna visade inte rätt. Nu har jag bara varit hemma en stund. Robin kom en snabbis efter matchen (han spelade) och körde då ner mig till affären för att inhandla lite av de nödvändiga varor som saknades i skafferiet.

Ska strax sätta på TV:en, eller om 30min och kolla One Tree Hill och sedan Gossip Girl. Måste egentligen verkligen plugga med. Men får la ta det imorgon. som vanligt. Hoppas på att mamma kan köra mig till Robin efter serierna. De lät faktiskt som om hon skulle ställa. Jag kan ju faktiskt plugga lite nu innan det börjar. Får se om jag pallar. Åh! Jag borde!


Har ni hört att Lucas och Peyton nog inte kommer vara med i nästa säsong! Det är inget One Tree Hill utan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0