Match

Bilderna kommer så fort jag kommit hem sedan idag. Är fortfarande hos Robin. Vi ska åka och kolla på A-laget i Ljungby. Fick tjata på honom. Så har lovat honom mat och massage och en riktigt mysig slapp kväll ikväll. Men vill man ha med sin pojkvän så gärna så vill man. Har lovat honom att kolla på Barca med. Inte min favorit på TV:en men nu måste jag ställa lite när han är så underbar.

Vi kollade nyss klart på filmen Australia. Jag missade början för då sov jag men jag kom in i den snabbt och den var rirkigt bra måste jag säga. Se värd!




En annan film jag kollade på igår också som var riktigt br var A lot like Love. Visst den är inte den nyaste filmen men den var faktiskt bra. En komedi och drama film. Så om ni har lust med lite filmkväll någon kväll så kan jag rekomundera dessa.


Ne he nu måste jag ta på mig lite riktigare kläder om vi ska ut och åka. Sitter här i taights nu och en fotbollströja som jag lånat av Robin.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0