Kvällen

Morgon!
Denna morgonen har känts helt underbar. Jag vet inte varför. den har bara känts super. Jag har min nya skjorta på mig och jag känner mig faktiskt ganska fin.

Igår kväll skulle jag pluggat och kollar på Myresjö. Men jag mådde verkligen inte bra igår kväll. Och så bara vände det tvärt till idag. Så skönt. Myresjö vann igår med. Det var nog bara för att jag inte var och tittade. Och plugget gick ju i stöpet då så det måste jag verkligen göra nu. Det ska in nästa lektion.
En annan knäpp sak som hände igår kväll, När jag väl kommit i säng så hör jag ett mega duns! Jag hoppar upp ur sängen för jag fattar ingenting av vad som händer? Då visar det sig att Idas säng hade brakat ihop. haha! Härligt värre. Så hon och hunden får sova på en madrass på golvet nu. Hunden sover alltid med Ida.



Fick reda på en jätte tragisk grej igår av Malin. De ska stänga Mackeriet här i stan. Skojar de eller? Det är det bästa matstället i hela stan. Inget slår deras KycklingCurryBaguetter. Så nu blir det att äta loss där i veckan för att få njuta några sista gånger. Jag och Malin skulle kunna bli stammisar bara de har stället kvar. haha!


(Inte den baguetten man får där). Den är 10gånger smarrigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0