Konstig blogg

Men blogg har varit helt konstig? Jag har inte kunnat uppdataera någonting. Så fort jag tryckt på skapa nytt inlägg har det kommit upp Sidan kan inte visas. Men nu äntligen.

Började träna fotboll för fullt igår. Det var hur kul som helst! Jag levde lycklig hela kvällen igår. Jag trivdes som fisken i vattnet där på planen. Så nu är det full speta med fotbollen för mig.
Idag blir det gymet med Öslem. Hon ska lära mig lite nya tekniker. Det kan jag behöva. Det är alltid roligare med nya saker på gymet. Annars tröttnar jag så snabbt. Har prov idag med i samhäll om EU.  Har bara läst lite nu på morgonen men det verkar inte så svårt. Satsar bara på G i det ämnet. Min syrra lärde mig alla fall vem Sveriges stadsminister är idag. Jag trodde det var Leif Lejonborg. haha! Men nu vet jag faktiskt att det är Fredrik Reinfeldt. Man lär sig något nytt var dag.

Ska lägga in lite bilder sedan. Men har typ inga här i skolan.


Här har ni fresten min baldejt jag lottades ihop med.


Och den andra tjejen jag ska gå med.


Vi går ju två tjejer på en kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0