Jönköping

Ska till Jönköping idag när Robin har spelat upp. Han ska sjunga på estetiska verksamheten. Han är skit duktig på att sjunga. Ska ju på Stiletto Run med Glamour. Blir en trevlig tripp.

Balen är imorgon. Och jag och mamma kollade på vädret innan och det ska spricka upp i eftermiddag sedan ska det bli soligt och varmt imorgon. Helt perfekt. Jag blir så glad. Nu längtar jag massor till imorgon. Även fast jag knappt kan förstå att det är dags.

Såg på Emelies blogg att jag var med på hennes layout nu. Riktigt kul.


Jag till höger i Layouten.



Nu ringde min mentor. Måste gå bort till honom och få lite information om nästa år.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är sååå vacker!

2009-06-11 @ 13:46:08
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0