Inget föredrag

Första lektionen är redan klar. Ska ha mitt föredrag nästa lektion egentligen. Men jag ska fråga om jag inte kan få ha det på måndag. Jag hoppas verkligen det för jag känner att jag vill att det ska bli så bra som möjligt men jag har inte skrivit några stödord ännu och jag vill inte glömma något. Vill ha MVG på detta framträdandet.
Så nästa lektion kommer gå väldigt snabbt nu om jag inte ska ha det. Sedan ska jag trippa ner på stan och handla en Sporttop, läppstift och en skvaller tidning. Läppstiiftet såg jag på reklam på MTV igårkväll från Isadora. Det verkar as bra. Vill ha ett ljusrosa som gör att läpparna ser lite blekare ut men ändå glossiga. Då fyfts ögonen fram ännu mer även fast läpparna fortfarande är snygga. Det tycker jag om.

Men nu ska jag gå och sätta mig ihop med mina vänner och lyssna på när Robin spelar gitarr och sjunger lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0