Ingen sladd

Måste visst blogga snabbt nu. Hade mitt föredrag innan idag. Det gick faktiskt bra. 15minuter att snacka gick hur fort som helst. inget jag behövde vart nervös för. Men jag hade med mig datorn till skolan idag för jag hade Bildspelet till Anorexian där på. Och nu när jag kom hem upptäckte jag att jag glömde datorsladden i skolan. Och har inte jätte mycket batteri kvar så det ser lite krisigt ut för datorn iväll. Inte kul. Hoppas verkligen sladden ligger kvar där i skolan imorgon. Annars blir det inte roligt. Specielt inte just nu när syrrans dator precis har pajat med. Eller den funkar bara ibland.

Hittade smycken till Balen idag med. Halsbandet är jätte fint. Är så nöjd med det. Läppstift och kamerabatterier får jag fixa imorgon för det regnade så mycket när jag var på stan idag så det var inget kul att gå där.

Ikväll ska jag kolla på Supersize VS Superskinny som börjar igen ikväll. Tycker det är as bra. Och så ska jag ladda inför morgondagen. Ska till Jönköpin på Stiletto Run med Glamour. Kommer bli trevligt. Robin ska med med.


Glamour stiletto
run

Men nu ska jag göra det vanliga innan programet börjar. Plugga! Orkar snart inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0