Imorgon

Jag vet att uppdateringen har varit kass. Men jag ska betra mig igen.

Nu har jag haft bild på morgonen. Kom inte jätte mycket framåt. Och nu har jag ingenting förens fotboll klockan 2. Men det är bara bra för nu hinner jag plugga ikapp lite. Har över mycket kvar. Och nästa vecka sätts betygen.

Men nu kan jag nästan inte tänka på det. För imorgon ska jag till Ängelholm och fotas. Det kommer bli så himla kul. Emma kunde tänka sig att köra också så nu är det också fixat. Hon är underbar. Var så länge sedan hon och jag gjorde något med så det blir perfekt. Kan gå och shoppa och lite när jag är klar sedan. En heldag med Emmsan.
Och idag ska jag sola inför imorgon och balen och testa ett par lösnaglar som jag inhandlade för länge sedan. Det är sådana tippar som man sätter på själv. Så om det är någon som gjort det innan och har förslag på hur det blir bäst så tipsa mig gärna.
Så det är smockat på schemat idag. Fixa mig och träna. Det kommer ta kvällen. Måste kolla på Gossip Girl med. Spelade in det för missade det igår när jag var hos Robin. Och det är en viktig bit. hihi!

Emma Andersson
Underbara Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0