Huggorm

Gick ner till affären för en stund sedan för att hämta ut paketet. Men det gick ju inte. Hade inte med mig Legitimation. Så får hämta det sen. Men när det inte gick bestämde jag mig för att gå en promenad med Issa (min hund) istället. När vi gick där på en liten stig i skogen ringde min telefon. Det var från tidningen Glamour igen. Så kul! De snackade om priser, regler och en massa som var bra att veta för mig. Och så fick jag numret till dem. Så det var ju bra men mitt när de ringde hände en annan sak. Jag försökte låta så trevlig jag bara kunde i telefonen samtidigt som Issa börjat en faight med en Huggorm!! Jag brukar aldrig vara rädd för ormar men den var verkligen arg. Den försökte bita henne och fräste och...
Så hålla koll på hunden samtidigt som jag skulle låta trevlig i telefonen. Det var en utmaning måste jag säga. Shit!


Äckel orm! (Var tvungen att ta en bild, Har aldrig sett någon så nära innan)



Snart ska jag börja göra mig iordning med. Ska hämta min balklänning och sedan ska jag och syrran in till stan på visning Två Rum. Kommer bli Nice Nice.
Och som toppen över i så kommer Carro hem ikväll. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0