Hos Robin

Sitter hemma hos Robin nu. Väntar på att han ska komma hem från sin träning.
Fick nyss ett underbart Mail. Jag är uttagen till en fotografering på tisdag! De vill ha mig. 10 st från hela Sverige blev uttagna och där ibland jag. Jag är as glad. Ser fram imot det i massor.



Mamma, jag och Ida var på stan lite innan med. Köpte två nya prydnadssaker till mitt rum (en grön glansig skål och en fjäril att sätta i blomman, lite somrigt) och en fin fotboll. Så nu blir det lir på trädgården. Och så köpte jag massa snacks till filmen jag hyrde som jag och Robin ska mysa till ikväll. Mumsig frukt och popcorn. Fast helften är visst redan uppätet. Äh de får han ta.


The Oxford Murders

Imorgon ska jag äntligen träffa Jasse. Var jätte länge sedan. Kommer bli kanon. Först ska vi kolla på Myresjö när de spelar och sedan ska jag ta hem lite vänner på kvällen, är ensam hemma.


Jasse

Kommentarer
Postat av: Ida

du är inte ensam hemma :P . jag är hemma också ;)

2009-05-22 @ 21:47:33
URL: http://idaarmittnamn.blogg.se/
Postat av: Jasse basse

aaaw vad söt du är anna! du är bäst :*

2009-05-25 @ 18:20:21
Postat av: Frida

Åh, vad kul gällande fotograferingen! Hoppas det går bra idag :)

2009-05-26 @ 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0