Gym

Kom hem väldigt sent från skolan idag. Ungefär kvart över fyra. Även fast vi inte haft en enda redig lektion under hela dagen. Hade inte ens behövt åka in idag. Men men.. Om jag inte hade åkt in hade jag inte gymat efter skolan. Så det var bara bra. För jag har inte gymat på jätte länge. så det var på tiden. Träffade Özlem där med. Så underbart go tjej. Vi ska ta och träna ihop lite på gymet nu. Kul. Slipper man gå dit själv varje gång med. Inte så många i mina kretsar som vill gymma med mig tyvärr.


I förgår gjorde jag en dum grej alltså. Jag skulle äta ett äpple i klyftor. så satt där i Robins soffa med äpple och kniv. Hann inte äta en enda klyfta innan jag hade skurit mig. Så typiskt mig. Höll handen under när jag skulle skära. Så prickade in fingret efter äpplet. Och det kan bara inte sluta blöda. Satte på ett plåster och trodde det skulle hjälpa men så fort jag tar av det så börjar det igen. Så var tvungen att ha plåster på mig i skolan. Det är nog det fulaste jag vet med plåster. Haha! Och frågorna alla tror att man vill ha för att man har det där som:
- Ne men, vad har du gjort?


Hittade alla fall snygga döskalle plåster hemma, så slapp de där tråkiga bruna.



Måste snart ner och sola också. Måste ju jobba på brännan för fullt nu inför balen. bara, hmm vad blir det nu? Bara 18dagar kvar.! Det är inte mycket alltså. Men jag har allt fixat nu för min del, förutom brännan då. Men den kommer nu. Brukar inte ha så svårt för att bli brun.
Träffade mina baldejter över en fika i matsalen idag. Myckt trevligt folk. Bara bilen det är lite problem med men det verkar också fixa sig nu. Och ja jag menar baldejter. I våran skola blir vi lottade och om det är fler tjejer än killar som ska gå vilket det är så får vissa killar gå med två tjejer. Så min kavaljer ska ha en till tjej med mig sig ner på röda mattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0