Grattis och fest

Igår var det ju först 70års Kalas med släkten. Åkte ut till någon sjö och fiskade med farfar. Jag, Ida och Ellen fick doc inte så myket fiskat. he! blev mest solning. sista dagen med det fina vädret ju. Jag och Robin fick åka tidigare där ifrån för jag tänkte inte missa A-lags matchen. De förlorade tyvärr. Men andra halvlek hade de allt. Tråkigt att de inte kan göra mål bara.
På kvällen stack jag till Gabbi. Vi gjorde oss iordning till Lagfesterna på kvällen,. Vårt lag och Myrsjös herrar skulle ha fest ihop. Innan vi stack dit plockade vi upp Malin och Emma och stack till McDonalds och åt och sedan bar det av. Eve tog upp oss när vi var påväg. Det var nog tur hade nog inte hittat till festen annars. Det blev en trevlig kväll. Lite konstig men trevlig. Önskar jag hade bilder att lägga upp men jag är  som vanligt glömsk och glömmer kameran, Men ska ta lite bilder av de andra sedan tänkte jag så det kommer nog.



Idag fyller min Pappa år. så ett Stort Grattis till honom! Ska göra iordning lite frukost på sängen nu till honom och fira honom med lite paket. Nu ska jag inte glömma kameran.

Senare under dagen ska jag träffa Malin och Emma så ska vi kolla på Juniorlaget som möter Huskvarna. Men innan det måste jag ta tag i mitt liv lite igen och Plugga! Kom igen nu Anna (Lite pepp till mig själv).




Chilli Pepper - Elisa Dress
Hittade nyss denna klänningen. Helt gudomlig! Vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0