Grattis Becca!

Idag fyller Becca 19. Det har jag verkligen inte glömt. Ska ringa henne sedan och kolla hur hon har det. Hon tatuerade sig visst igår med sen. Hon visste inte först om hon skulle göra det men så blev det visst tillslut. Träffade henne inte idag i skolan så har inte sett den men genom rykten har jag hört att den blev jätte snygg. Eve tatuerade sig också igår. Två fjärilar på foten. Måste säga att den blev snygg. Jag vill också tatuera mig men jag vågar inte. Tänk om man ångrar sig? Men då är den bara där. För evigt lixom.


GRATTIS BECCA!



Har gjort min första fotbollsträning med fotbollsgymnasiet för i år. Det var sjukt kul! Blir så glad av det. Nu känner jag verkligen varför jag en gång började spela.

Fotbollsgymnasieträning

Har även hunnit med att sola idag. skönt. Var riktigt avslappnande. Och nu blev jag brun på en gång. Det tog as mycket. Underbart! Kommer nog inte bli några problem med den dära brunheten till balen.

Ska ta och dammsuga övervåningen här snart. Då lovade mamma mig ett linne från JC. Hon är så snäll. Och det är faktiskt på tiden att jag börjar hjälpa till lite här hemma känner jag. Har varit lite väl lat med det den sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0